Permata

Permata

Saturday, February 12, 2011

Saya Dan Photography

Actually ni la pic outing pertama aku selepas aku dapat SLR Camera he he, masa mula-mula nak shoot macam segan-segan skit maklum ler tak pernah dbuat aku dok buat keja nih sorang-sorang lak tuh ngan camera tahap yang tak leh nak sorok sebab besar ngat. Tapi nak test punyer pasal aku buat muka selamber walupun yeahhhh malu yerrr. Macam terror

Aku mula minat photography nih dah lama cume before nih aku suka tgk pic yang cantik2 dan kagum melihatnya....aku suka  amik pic spontaneous dan landscap. Pada aku, dua2 ketegori tu menarik, perlu pandai mencari peluang yang terbaik untuk merakamkan pic dan untuk landscape pulak, ia sememangnyer cantik. Alam ciptaan Allah menyimpam seribu satu rahsia dan keindahan. Dengan merenung alam ciptaan Allah ini kita boleh menambahkan keimanan kita, Alhamduillah....:)

 

ni anathor pic yang aku shoot... dalam kategori bleh la , bagi org yang tak dek asas photography secara formal macam aku nih. lokasi nyer kat area KL ni jer at Taman Tasik Titiwangsa :)

Biar aku citer skit macam mana aku bleh tangkap satu SLR yang harga nyer mencapai tahap ribuan ringgit tu. Aku memang minat photography tak dek ler sampai tahap terfikir nak beli SRL... tapi satu hari aku ikut kawan aku pegi survey camera SLR ni so dari situ ler aku tgk emmm byk menda leh buat ngan SLR nih thanks ya my fren. From that jadi la aku pemilik sebuah camera SLR... Tapi kata orang or memang fact...camera hanya membantu yang penting bakat..so kita tengok la nanti yer :). Buat masa nih aku banyak belajar dari website yang citer pasal photography dan dari pic2 mereka2 yang sememangnyer dah pro, ectually memang banyak membantu, blom lagi rasa nyer nak pegi formal class, soon la kot. Pada aku bila aku dapat shoot yang baik (pada aku ler he he) ia nya satu kepuasan yang amat sangat :). Daaa see u soon luv me :)

No comments:

Post a Comment