Permata

Permata

Friday, February 11, 2011

My First Posts

Emm finally.....terciptalah my Blog "Sebenarnya... Saya Suka Photography. Memang suka pon :). Actually before ni pon aku ader blog tapi sebab bz a.k.a malas terus terbengkalai macam projek sakit :) tapi rasa macam this year ader azam tahun baru maintain my blog  haaa org putih kata people change...hope after this aku rajin update blog aku nih. Sometime terfikir gak naper kita ada acct blog.... tapi bila dah baca blog other people emmm sebenarnya byk peraka yg boleh kita belajar from other people esp pengalaman. Aku, walaupun tak dek la open sgt tapi byk perkara yang boleh kita share utk renungan kita bersama. Bukan kah ingat mengingati sesama manusia itu perkara mulia...sehingga jumpa lagi, see u soon. luv me :)

No comments:

Post a Comment