Permata

Permata

Sunday, September 25, 2011

Gua Musang.. Lagi...?

Adehhh kenapa aku lagi yang kene pegi kat tempat tur..jauh maa drive nak naik flghtpun tak berbaloi. Kenapa lah aku yang dipinang utk pegi ke sana tak dak org lain ker BOSSS hu hu hu. Bosss boleh tak ur change ur mine he he. Amin Amin Amin

Berfore ni dah kena pegi n tempat yang aku terjah sorang2 buat shoot ala pro la konon... sampai semua rakyat kat gua musang tu tgk aku macam best jer ha ha ha ha. Ni pic yang sempat aku shoot

Lokasi semua kat stesten keretapi Gua Musang, tapi time tu tak dek keretapi even kepalanyer pun.







Yang kat bawah ni bukan kat stesen keretapi tapi kat Office KESEDAR (Organisasi yang mentadbir beberapa tanah jajahan di Kelantan - Gua Musang, Jeli Dan Kuala Kerai)

wt my colleague

Kesimpulan nyer aku tak jumpa tempat menarik untuk ambil gambar atau lebih tepat lagi aku tak berani nk explore lebih2 (sebenarnya) takotssss.

P/s - boss boleh tak saya bawak gang hi hi hi hi.
     - berkhidmat untuk negara ;-)

No comments:

Post a Comment